Customer First

Bemanna din hemsida

Genom att öppna upp din hemsida för kommunikation och aktiv försäljning skapar du en förbättrad kundupplevelse, och ökad försäljning. Det blir som en fysisk butik men på nätet.

Testa Customer First
Arbetsmail

Våra produktpartners

För dig med mycket trafik på kundtjänstsidan.

Oftast företag med över 10 anställda och telefonkö till kundsupport. 

Visar tillgängliga personer

Kundkorten uppdateras i realtid genom att anställda själva styr när de är tillgängliga.

Visar vem & vilka man ska nå

Den person kunden vill nå hittas lätt. Filtrering visar vem eller vilka som finns tillgängliga.

Skärmdelning, chatt, eller mail?

Chatt, samtal, mail, SMS, eller skärmdelning. Kunden kan välja det som passar bäst.

Förbättrar för kunder & kundsupport

Att hitta rätt person att nå gör att telefonkön minskar, och kundnöjdheten ökar. Anställda styr själva när de är tillgängliga så de inte blir kontaktade i arbete.

Styr tillgängligheten

Anställda styr när de kan nås, och genom vilka kanaler. Det resulterar i ökat fokus, och att kunder når rätt person direkt.

Realtidsuppdaterade kontakter

Kundkort och kontakter uppdateras i realtid, till skillnad mot statiska kundkort. Kunder når rätt person tillgänglig, och slipper höra upptaget-signalen vid samtal.

Kommunikation på kundens villkor

Ibland är telefonen bäst, ibland chatt, ibland skärmdelning. Det viktiga är att kunden kan kommunicera genom det sätt som passar.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Henrik Jagemyr

IT-chef, Sophiahemmet

Nyfiken på att testa?

Fyll i uppgifterna så kan du testa. Helt utan krav, och med stillad nyfikenhet.

Arbetsmail